26. mai 2010

Litt blomstrer det på Levanger også ,imellom regnskurene ;o((

 
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Bente sa...

Herleg med blomster i krukker og kar :-)
Så mange flotte toalettmapper og posar i alle variantar,du har laga.
Og med nydelege bilder på, skal sei du er effektiv.

Lisemoren sa...

kjempefint. Det er så deilig nå som våren endelig er her. Regn eller ikke.

Får håpe det blir sol i helgen

Klem fra Lisemoren

Elisabeth sa...

Så herlig med blomster. Tenker du med dine grønne fingr får det til å spire og gro. Kjempefine toalettmapper og poser du har sydd. Ha en fin kveld.
Klæm Elisabeth

2ne sa...

Koselig blogg du har. Har plantet noen blomster jeg også, men det var kuldegrader i natt så nå har jeg dekket de godt til :-) Ønsker deg en kreativ uke.

h.espe sa...

Hei på deg!
Så masse flott du har laget siden sist jeg var innom deg - nyyydelige stoffposer, ja helt unike er de!! Flinke du!!

Ble dessverre ikke seminar på meg i dag. Formen er ikke på topp, så jeg valgte å melde avbud - sånn er det av og til!

Ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Hildegunn

Siv sa...

Takk for kommentar på bloggen min!
Masse fint å se her inne hos deg også, så jeg legger meg til som følger. Ønsker deg ei god helg!

Tovepia sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar! Så mye flott du syr!!

Herlige bilder av sommerlige blomster også, hadde vi enda fått litt varme;)

Nyt helga og klem fra meg;)

Tigris Predikantan sa...

Tjusigt!
:)

h.espe sa...

Titter bare innom for ønske deg en flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Tigris Predikantan sa...

Tjusigt, här verkar det som om det skall åska snart!
:)